Posted on: 23. apríla 2020 Posted by: tristate Comments: 0
kvalitná seo optimalizácia

Ako výkonný pracovník, ktorý prijíma veľké rozhodnutia, sa môžete pýtať jednu z nasledujúcich otázok týkajúcich sa optimalizácie pre vyhľadávače (SEO) … Prečo sa SEO neustále mení? Potrebujem SEO pre svoje podnikanie? Prečo SEO je nekonečný proces? Ako môžem zostať relevantný pri všetkých týchto zmenách? A tak ďalej. Dobrou správou je, že vám vysvetlíme dôležitosť toho, ako zostať na správnej ceste a ako implementovať najdôležitejšie trendy v oblasti SEO do roku 2020.

Podniky neustále menia svoje stratégie a produkty alebo služby, pretože s postupujúcim vývojom technológií sa mení aj správanie a potreby používateľov. Spoločnosti sa navyše chcú dostať pred konkurenciu, a preto sa prispôsobujú, transformujú a diverzifikujú. To isté sa stane aj so spoločnosťou Google!

Google je firma. Aby mohla spoločnosť Google dominovať vo vyhľadávacom priemysle, musí zmeniť svoj algoritmus, aby zvýšila spokojnosť svojich zákazníkov. To je dôvod, prečo sa SEO neustále mení. A mali by ste tiež!

Viete, ako rýchlo kolíše SEO? V minulom roku spoločnosť Google nahlásila 3 234 aktualizácií o svojom algoritme. Majú však asi 10 hlavných aktualizácií, ktoré ovplyvňujú rebríček zhruba za rok. Preto je veľmi dôležité, aby ste boli neustále informovaní o všetkých týchto zmenách a prispôsobili ich stratégii digitálneho marketingu, aby ste zaručili, že zákazníci nájdu váš web vo vyhľadávačoch.

Vieme, že chcete mať úspešnú stratégiu do roku 2020, takže čítajte a odhaľujte najnovšie trendy v oblasti SEO pre budúci rok.

1. VIZUÁLNE VYHĽADÁVANIE

Vizuálne vyhľadávanie znamená vyhľadávanie pomocou obrázkov namiesto textu. Obrázok je naskenovaný umelou inteligenciou, aby porozumel jeho prvkom a priniesol výsledky produktu, ktorý ste hľadali, alebo podobný.

Podľa MIT je 90% informácií prenášaných do ľudského mozgu vizuálne. Keď nakupujeme v offline svete, používame naše oči (vizuálne), aby sme našli, čo chceme. Vizuálne vyhľadávanie to prenáša do online sveta.

Spoločnosti ako Pinterest, Google, Bing a Amazon sú špičkovými platformami vizuálneho vyhľadávania. Každá z nich má svoje vlastnosti. Ak predávate bytový dekor alebo módu, vaše výrobky by mali byť optimalizované tak, aby sa zobrazovali v Amazonii alebo Pintereste. Na druhej strane Google chápe zvieratá, rastliny, miesta, knihy a oveľa viac.

Vedenie k vizuálnemu vyhľadávaniu má potenciál na zvýšenie transakcií a budúcich vyhliadok. Keď používatelia hľadajú obrázok a spoločnosť, spoločnosť im uľahčí život tým, že zobrazí rôzne odporúčania, ktorých výsledkom je krížový predaj a osobný nákup.

AKO OPTIMALIZOVAŤ VIZUÁLNE VYHĽADÁVANIE?

Pridajte k obrázkom popisný alt-text vrátane relevantných kľúčových slov, aby ste ohodnotili relevantný obsah.

Odošlite obrázky do súboru Sitemap a pomôžte tak prehľadávačom získať prístup k obrázkom.

Použite označenie schémy pre obrázky, aby ste dobre porozumeli obrázku s podrobnosťami o produkte.

Optimalizujte názvy obrázkov, alt tagy, názvy súborov, aby ste lepšie porozumeli kontextu.

Na správne načítanie obrázka použite obrázky vysokej kvality.

Optimalizujte veľkosť obrázka, aby ste mali rýchly web.

2. MIESTNE SEO

Optimalizujte webovú stránku s cieľom zlepšiť hodnotenie podľa miest s cieľom propagovať podnikanie pre miestnych zákazníkov je miestny SEO. Lokálna optimalizácia pomáha vašej firme objaviť sa online a následne navštíviť.

Miestne vyhľadávania tvoria 46% všetkých vyhľadávaní Google. To je takmer polovica všetkých vyhľadávaní, čo naznačuje dôležitosť lokalizácie na webových stránkach spoločnosti. Každý vlastník firmy, riaditeľ alebo generálny riaditeľ sa musí uistiť, že sa objaví vo vyhľadávačoch, keď sú kupujúci blízko fyzického umiestnenia spoločnosti. V dôsledku toho privádzanie nových zákazníkov ako 88% zákazníkov, ktorí objavia novú spoločnosť, ju buď zavolá alebo navštívi do 24 hodín.

AKO OPTIMALIZOVAŤ PRE MIESTNE SEO?

Nárokujte a optimalizujte službu Moja firma na Googli, Bing Places a Apple Maps Listings.

Nabádajte zákazníkov, aby zanechali recenzie s cieľom stať sa dôveryhodným podnikom.

Uistite sa, že vaše stránky sú vhodné pre mobilné zariadenia, pretože väčšina miestnych vyhľadávaní sa vykonáva prostredníctvom mobilného zariadenia.

Preskúmajte miestne kľúčové slová pomocou svojich služieb alebo produktov a miest.

Vytvorte miestne vstupné stránky pre rôzne umiestnenia, ktoré budú hodnotené podľa každej z nich.

Optimalizujte pre hlasové vyhľadávanie, pretože sa stáva čoraz častejšie, že ľudia používajú hlasové vyhľadávanie pri hľadaní miestnej firmy alebo pri pohybe.

Aktualizujte citácie mena, adresy, telefónneho čísla (NAP) na svojom webe.

Uveďte svoju spoločnosť v miestnych online adresároch, aby ste sa uistili, že ľudia môžu nájsť spoločnosť so správnymi informáciami.

3. HLASOVÉ HĽADANIE

Život časom udrží ľudí rušnejšími. Preto smartfóny a technológie stále viac podporujú ľudí. Z tohto dôvodu vyšlo hlasové vyhľadávanie. Používatelia chcú vyhľadávať veci tak, ako hovoria. Hlasové vyhľadávanie je technológia rozpoznávania reči, ktorá zákazníkom umožňuje vyhľadávať pomocou hlasu.

Keďže hlasové zariadenia boli vybrané ako odpoveď pre vašu firmu, obsah by mal používateľom priniesť hodnotu a mal by sa zobraziť na prvej stránke. 97% vybratých odpovedí je na prvej stránke, 76% prvých troch organických výsledkov a 70% obsahuje funkciu SERP (odkazy na stránky, úryvky, ľudia sa tiež pýtajú, panel znalostí).

Hlavným cieľom hlasového vyhľadávania je urobiť skutočne dobrý SEO so zameraním na dlhodobý výsledok s hodnotným a užitočným obsahom pri rozjímaní o prechode na prvú stránku. Ak sa to podarí, podnik má viac šancí, aby sa rozhodol byť jedinou odpoveďou v hlasovom dotaze.

Podnik bude mať lepšie povedomie o značke, väčšiu návštevnosť na webe a nových potenciálnych zákazníkov a predaj, ak ste ochotní ísť za trendom hlasového vyhľadávania. Je to určite konkurenčná výhoda, ak ju začnete zahrnúť teraz, pred konkurenciou.

AKO OPTIMALIZOVAŤ HLASOVÉ VYHĽADÁVANIE?

Napíšte konverzačný obsah pomocou prirodzeného jazyka, rovnako ako ľudia hovoria.

Zahrňte do svojho obsahu kľúčové slová s dlhým chvostom a kľúčové slová s otázkami.

Uistite sa, že máte mobilný web a rýchly web, pretože zariadenia na hlasové vyhľadávanie podľa toho vyberajú odpovede.

Adresujte obsah webových stránok tínedžerom; Každý by tomu mal rozumieť.

Odpovedzte na otázky používateľov, aby ste sa dostali na nulu a používali štruktúrované údaje o svojom obsahu.

VÝHODY OPTIMALIZÁCIE VAŠEJ WEBOVEJ STRÁNKY S TRENDMI SEO

Implementácia efektívnej a informovanej stratégie SEO s ohľadom na zákazníka môže priniesť veľa príležitostí pre vaše podnikanie, online aj offline.

Zlepšenie premávky a konverzií: SEO optimalizácia prináša kvalitnú návštevnosť, ktorá hľadá potrebu, ktorú môžete vyriešiť, čo vedie k vyšším konverziám.

Zvýšenie povedomia o značke: Vaša značka bude uznávaná ako líder v tomto odvetví, ak sa u prvých kľúčových slov objavujete pre iné kľúčové slová.

Zvýšte predaj v režime offline: Predaj v režime offline sa zvyčajne začína online vyhľadávaním; vykonaním správnej SEO miestnej stratégie sa vaša značka alebo produkty objavia v prvých výsledkoch miestneho vyhľadávania a privedú používateľov k miestnemu podnikaniu.

Prinášajte dlhodobé výsledky: Je to dlhodobá stratégia, ktorá si vyžaduje čas, aby sa dostala na prvú stránku, ale akonáhle ste tam, zostanete tam, ak budete vyvíjať SEO.