Ste pripravený na Black friday?

Najväčší nákupný deň roka je tu. 25. novembra tohto roku je to perfektná príležitosť pre značky ponúkať veľké zľavy a vytvárať povedomie o značke a pre spotrebiteľov kúpiť tovar za zľavnené ceny a byť zavedený do značiek, ktoré nemusia zvážiť skôr.

Podľa PWC: “Čo spotrebitelia plánujú? Čierny piatok a Cyber Monday 2016 “, britskí poľovníci obchodovania sa očakávajú, že strávia takmer 3 miliardy libier počas čierneho piatkového víkendu a Cyber pondelok, zatiaľ čo väčšina transakcií bude online a mobilné predbiehajú desktop v online vyhľadávaniach. V odvetví maloobchodu a výkonového marketingu sa to prekladá ako najväčší online deň nakupovania pre rok, takže pre on-line maloobchodníkov je nesmierne dôležité sledovať a analyzovať cesty zákazníkov cez viaceré kanály a zariadenia.

Pomocou nástroja, ktorý identifikuje prínos jednotlivých vydavateľov na zákazníckej ceste a je vyzbrojený presnými a aktuálnymi informáciami o komplexných cestách zákazníkov z výskumu až po nákup, značky môžu efektívnejšie zacieliť zákazníkov, zvýšiť efektivitu marketingových kampaní a maximalizovať návratnosť investícií. Rýchla a užívateľsky prívetivá platforma na riadenie a sledovanie kampaní, ako je marketingové mesto, ktoré obsahuje prispôsobiteľné rozhranie, ktoré umožňuje značkám sledovať ľubovoľnú reklamu online a offline, je pravdepodobne najlepší spôsob, ako získať údaje o predaji a zlepšiť ziskové marže. spokojnosť zákazníkov.

Ako sa blíži veľký deň, podniky potrebujú zvážiť, či sa ich webové stránky môžu zaoberať vysokými objemami dopravy a či ich sledovanie je pre Black Friday. Keď spotrebitelia hľadajú najlepšie ponuky a ponuky v týchto dňoch, je samozrejmé, že pridružené siete budú zohrávať kľúčovú úlohu pri ovplyvňovaní rozhodovania o nákupe a predaji spotrebiteľov. Správna príprava je preto rozhodujúca pre úspech. Koniec koncov, čierny piatok je obdobie, počas ktorého inzerenti odomknú cenné informácie o raste podnikania.