Ako urobiť na pracovnom pohovore dobrý dojem radia odborníci z Personalistka.sk

Ako urobiť na pracovnom pohovore dobrý dojem radia odborníci z Personalistka.sk

Víťazné techniky pohovorov zahŕňajú:

Pozitíva – Počas rozhovoru sa vyhýbajte rozprávaniu o akýchkoľvek osobných problémoch, pokiaľ to nie je absolútne nevyhnutné.

Kontakt – Pred začiatkom stretnutia a po ňom pevne podržte ruku. Akonáhle sedíte, prirodzene sedte bez toho, aby ste sa naklonili do stoličky alebo sa naklonili na stôl. Počas rozhovoru sa nezabudnite často usmievať a udržiavať kontakt s očami.

Jasnosť – odpovedzte na všetky otázky jasne a stručne a preukazujte svoje najdôležitejšie zručnosti, skúsenosti a úspechy. Je prijateľné pozastaviť sa pred odpoveďou na ťažkú ​​otázku, aby ste si získali čas   mohli premýšľať alebo požiadali o objasnenie, ak si na začiatku nie ste istí, čo znamená otázka. Pri odpovedaní nehovorte príliš rýchlo.

Nadšenie – Je dôležité, aby ste umožnili, aby vaša osobnosť svietila po celý čas, ako aj otázky súvisiace s myšlienkami v príslušných okamihoch.

Po rozhovore

Pri odchode z firmy nechajte vedieť, že ste k dispozícii na zodpovedanie akýchkoľvek následných otázok. Ak máte pocit, že veci prebehli obzvlášť dobre, mohli by ste druhý deň napísať e-mail a poďakovať im za ich čas.

Vo väčšine prípadov bude mať firma dostatok údajov na rozhodnutie. V niektorých prípadoch vás však môžu požiadať, aby ste sa zúčastnili na druhom rozhovore. Pripravte sa na druhý pohovor rovnako ako prvý, ale mali by ste tiež:

Nebojte sa, ak nedostanete prácu. Stačí sa spýtať sprostredkovateľa na spätnú väzbu a postupujte podľa týchto tipov. Najnovšie ponuky práce a brigád nájdete na pracovnom portále Personalistka.sk. Portál Personalistka.sk ponúka inzerciu práce zadarmo a jednoduché vyhľadávanie ponúk práce.